Does He Love Me Like I Love Him ? :/ + 0 comment(s)
Hi korang , haaaa lama kan ammy tak update ? Ehehe , ye la ammy update bila ammy jumpa pyan jaa hahaha so meaning , hari ni ammy jumpa pyan la tadi hehehe , well actually , sebelum ammy jumpa dia hari ni kan , actually kan kami well tak bergaduh la tapi macam haha entah nak cakap macam mana kan tapi kan , kami jadi macam tu sebab ammy salah sangka and sebab ermm entah laa actually kan kalau korang nak tahu time kami macam tak rapat kan , perasaan ammy macam dah tak ada semangat , dah macam nak mati dah rasa macam nyawa ammy nak kena tarik dahh time tu i was like pyan , awat hang buat aku cenni ? hang nak tinggal aku ka ? apa salah aku pyan ?! kan time tu otak ammy dah macam weh , apa ni ? weh aku nak mati weh , weh aku tak larat hidup wehh , wehh nak mati tu ja yang ammy fikir kan , ammy haritu entah bila tapi selasa la kan ammy nampak dia dekat prangin , then tetiba ammy menangis , hrmm okay ya ammy menangis sebab ammy tak sanggup tengok dia macam tu , still sama , then dia macam tak nampak ammy tau , dia jalan ja straight , ammy , sembunyi duk menangis , ammy termenangis depan orang ramai , weh malunya aku wehhh , hrmm terpaksa , dah tak boleh tahan kan ? hrmm then , tetiba dia mai , ammy macam omg , dia ada tepi aku , perasaan ammy time tu happy sangat , tapi ammy malu gila sebab menangis depan dia , oh macam bebudak la ammy ni kan ? tak malu , menangis depan abang pyan haishh apa nak jadi , then dia tanya awat , ammy geleng ja , ammy takmau dia tau awat ammy menangis , dia suruh duduk , ammy nak duduk tapi ammy malu , nanti orang tengok ammy , then ammy buat macam batu lah kan , then faiz pundek tu p bagitau kat dayat semua yang ammy menangis sebab pyan , ya okay memang pun , but ammy macam malu , ammy pukul la faiz kan , dajeii dok p cerita , then ammy cari pyan , poof , hilang , ammy macam .. weh mana dia ? dia marah aku ka wehh ? awat dengan aku ni ? babi la aku ni , then ammy menangis balik , hrmm wtf wehh , then dayat nak p main bowling , ammy ikut la , ammy duduk dekat kerusi 4 tu , ada tembok sebelah kami , ammy tak nampak sapa kat sebelah , then ammy call la pyan tanya dia ada mana , ammy nak p kat dia , tengok tengok dia ada kat bowling , ammy cari la dia , tadak pun , then ammy macam hrmm tak pa lah maybe dia busy , ammy bangun p cari , tengok tengok dia ada kat sebelah ja , dengan perempuan lain , oh kay , hrmm , ammy duduk balik , then ammy menangis hrmm teruk kot ammy menangis , my goshh , memalukan la ammy woiii , then atyn marah ammy " weh dah la weh , hang ni ... " ammy kata " aku tak boleh tahan dah weh , jom belah weh , hrmm aku dah tak larat dah " kami belah la kan , then time dok jalan ammy nampak dia , dia buat apa tah kat perempuan tu , sebab perempuan tu senyum macam apa jaaa , then ammy menangis lagi , atyn kata " Weh AMMY ! haa apa masalah hang ammy ? dah laaa ! " ammy buat taktau jaa , then ammy dalam hati duk cakap " hrmm pyan dah lupa aku , pyan dah tak sayang aku , sapa yang aku ada sekarang ? weh aku nak mati weh ! " ammy cakap macam tu jaaa , oh sabar ammy , hrmm then kami duduk kat bus station , ammy terlepas bas haritu then ammy tunggu la bas lain kan , then ammy macam cari cari abang pyan kan , then ammy nampak dia , ammy macam nak p ja kat dia tapi ammy buat taktau , dia p mana entah time tu tapi dia sorang , ammy macam nak p tolong dia jaa time tu tapi ammy rilek ahh kann hrmm then ammy duk hantar mesej kcun dah tu , hahaha ada lah ammy mesej :'D hrmmm then dia tak reply la pa la kan , ammy pun , whatever lah , aku bukan sapa sapa dah bagi dia sekarang ni , aku nak mati weh , seriously time tu ammy dah tak ada semangat , then ammy balik , ayah ada kat sekolah , dia marah ammy sebab lambat , then ammy kena tampar kat depan sekolah 2 kali , hrmm then balik office kena pukul 4 kali , sakit ya allah , ammy tahan ja , hanya allah ja tau macam mana punya sakit ammy kena , ayah tanya ammy jumpa sapa , ammy tak jawab , sebab tu kena pukul :/ hrmm ammy takmau jawab sebab nanti ayah mintak number dia semua and marah dia tu , hrmm so ammy diam jaa , and then kan ammy tanya la azizul semua , k malas nak cerita apa kami sembang yang pasti memang pasal pyan , then hari rabu tu kan , ammy p sekolah muka sedih jaaa , hrmm semua dok tanya " ammy hang okay ammy ? " hrmm ammy tak jawab , ammy p sekolah , ammy masuk kelas , ammy duduk diam diam , tetiba ammy menangis , air mata jatuh , then kawan ammy aisyah tanya " weh ammy , awat ni ? awat dengan hang ? weh ammy ?! " ammy diam jaa sebab ammy sedih time tu , then pengawas mai , ammy cepat cepat lap air mata ammy , hrmm sabar je la ammy :') then bila tah ammy p prangin kan , azizul mai kat ammy , dia duk sebut nama pyan , ammy dalam hati duk cakap " weh ammy sabar , dia saja testing hang , sabar ammy , sabar " then entah la kan azizul kata " pyan dah ada adik angkat baru dahh " ammy dalam hati duk kata " WTF ?! serious kaa weh , awat abang pyan buat cenni kat aku weh ? dia dah janji dengan aku weh , weh aku nak mati !! " tapi mulut ammy cakap " hah ? ya ka ? sapa ? ermm k tak pa la ! p la kat pompuan tu ! " ammy hempuk phone dekat meja makan , time tu memang ammy hangat hati gila ahh , balik balik rumah ammy menangis oh my god , apa nak jadi hrmm , then ammy p sekolah kan , aisyah tanya " weh hang okay tak ni ? " ammy kata kat dia " hrm ? sikit " dia kata " awat weh ? " ammy kata " hrmm pasal pyan wehh " then dia kata " awat dia buat apa kat hang ? ammy time tu muka macam nak menangis jaa , then ammy jawab " ermm sebab aku rasa dia dah tak sayang aku , dia dah lupa aku weh ! aku rasa aku yang syok sendiri kat dia ! macam fuck ! aku nak mati ! " aisyah kata kat ammy " weh ammy , sabar weh , hrmm kesian kat hang , jahat la pyan ni rilek ammy , bincang slow slow ammy , takmau nangis wehh , hang babi nak mati awal awat ? tak sayang pyan ka ? tak sayang kami semua ka weh ? " ammy jeling , ammy kata " weh ?! rilek ? aku nak mati dah wehh , hidup aku tak bermakna apa dah wehh , sapa sayang aku ?! sapa ?! tadak sapa sayang aku dah sekarang ni , pyan dah tak sayang aku ! aku perlukan pyan !!!!!!!!! aku benci hidup aku ! aku nak mati ! " aisyah terkejut dia kata " weh ammy rilek ammy , hrmm aku tau hang sedih , hrmm hang tak call ka hantar mesej kat fb ka ? " ammy kata " weh ?! semua aku dah buat , call , mesej , hantar mesej kat fb weh ! apa lagi hang nak aku buat ?! hantar surat ?! " aisyah kata " sabar kayy , hrmm aku tau , dalam hati hang , hang tengah sedih sebab dia , apa yang hang cakap ni semua tipu , hang cuma marah dekat dia tu ja " ammy diam ammy belah ahh , hrmm sorry ahh kalau ammy ada terlepas geram dekat hampa semua hrmm , then haritu aisyah kata kat ammy " weh ammy , awat hang ni ? hang lain dah weh , dulu masa hang kenal pyan , hang baik semacam ja , bila hang dengan dia tak rapat , hang jadi gila , kuat marah , kuat menangis , awat hang ni ? mana ammy yang dulu yang selalu kuat , happy , selalu senyum tu ? mana dia p ? " ammy kata " dia p melingkup ! " ammy belah p tandas , ammy p menangis hrmm itu lah hidup ammy time tu , tapi sekarang okay la sikit , kami dah rapat macam dulu dahh balik hrmm :'D alhamdulillah , happy ammy haha hrmm , sekarang ammy dah ceria , happy balik macam dulu :') ermm haritu dia ada kata kat ammy " Takpa takpa aku salah sbb tak jaga hang dgn betul sampai bila aku smpai dekat hang, hang buat don't know jaa dkt aku right :) Biasalah, hg kan ada ramai kawan lelaki skrg ni  yg boleh happykan hang." k time ammy baca ayat tu kan , ammy jerit kuat kuat ' fuck ! ' haaa , then ammy menangis , hahaha hrmm :/ ammy duduk dengan lelaki tu semua sebab ammy tunggu pyan , depa tengok ammy sorang sorang depa panggil la ammy , depa kata " awat sorang ? " ammy jawab " tunggu pyan " depa kata " jom la lepak sekali , alang alang tunggu pyan , nanti pyan mai , ajak la dia lepak sekali " ammy pun ha boleh jaaa , salah ka ? hrmm tak pa tu semua dah lepas , okay so , sekarang kami dah okay , tadi ammy jumpa dia ya allah , betapa happynya ammy time tu , tadi dah pukul 3.58 , ammy nak balik dah , tapi demi dia , ammy duduk lama sikit , then dia mai , masa ammy nampak dia kan , haaa ammy happy sangat ya allah ! sampai dayat kata ammy macam orang gila punya happy , then bila pyan tengok ammy , ammy berlakon cool ja hahaha , dalam hati ammy kan , ammy happy sehappy happynya ! sampai terloncat ammy hrmm haha gedik pulak aku ni haha , then ammy macam buat taktau la , dia mai mai kan , k ammy tengok dia atas bawah haha , dia tindik telinga dekat telinga kiri , entah tindik or dia pakai subang magnet entah la kan tapi whatever , ammy tengok dia tadi , ammy happy sangat :'/ then dia mai , dia macam tak tengok ammy pun , macam ammy ni tongkoi jaa , tapi dalam hati ammy kata " sabar ammy , biar la dia chill sat , nanti dia tengok lah hang " then dia nak duduk tadi , ammy pusingkan kerusi tu untuk dia haha , sapa entah saja nak tarik kerusi tu , dajeii betoi -.- , then ammy senyum jaa , dayat kata kat ammy " chill ammy , aku tau hang happy jumpa dia , chill ammy chill " haha ammy jeling ja kat dayat :p sorry bro , then dia duduk , then dia tengok ammy , ammy tengok dia dia kata " apa ? " ammy maki babi -.- haaa , then ammy ambil la duit sat g nak balik dah , ammy ada buat lukis nama abang pyan haha dah time tu ammy macam gila kan , ammy lukis nama dia syok syok , hahaha ammy letak tepi sat , abang pyan nampak , cepat cepat dia amik , ammy macam nak tampar ja muka dia -.- sabar jaaa sabar hahaha , then ammy macam terkejut laa ! nasib baik ammy dah siap lukis , kalau tak -.- hampehhh , hahah hrmm okay then lepas dia ambik paper tu kan , dia pusing menghadap kawan dia , ammy macam ....................................... k -.- , then atyn kata " sabar ammy sabar " then ammy kata " jum belah , dah 4.15 dah " kami belah ahh , ammy salam pyan hehe lama tak salam diaaa lol actually kan , selalunya ammy salam mak ayah ammy lain tau , ammy lepas salam mak ayah , ammy selalu cium pipi depa , tadi ammy hampir hampir cium pyan tau !! ya allah ! malunya !!!! nasib ja tak kena tadi , ammy salam then ammy macam tunduk sikit sebab nak tercium pipi dia ! ya allah ! malunya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ammy ammy apa nak jadi ammy woi !?!! nasib baik tak kena pipi dia tadi ! lepas tu ammy malu ammy kata la " astaghfirullah hal'azim ! " ammy cakap banyak kali then belah , abang pyan tengok ammy haha dia macam tergelak sikit lahai , malunya -.- ammy awat la hang bodoh sangat ?!!!! ya allah malunyaa !!!! ee cover cover haha hrmm pyan mai lambat tadi :/ tak boleh lepak lama lama :/ tadi ammy jumpa hafiss , siye , kata p thailand padahal dok ada lagi , pariaaa haaaa then pyan dok sebut nama dia , ammy bara ammy kata " mampoih p kat dia rahh ! " actually , ammy break dengan dia sebab pyan , kan kami macam tak rapat semacam kan , ammy macam risau , ammy mintak break ahh , ammy nak setia kat pyan , maafkan aku hafiss , aku nak setia dengan pyan :') i'm sorry , aku tak nak couple sekarang ni well maybe sampai bila bila haha , hrmmm ammy rindu time dia nyanyi lagu kasih jangan pergi dekat ammy , seriously , i miss that moment , ammy rindu nak dengar dia menyanyi lagi kat ammy :')) kalau abang tengah baca , adik nak abang tau , walaupun adik lepak dengan beribu lelaki sekali pun , abang tetap dalam hati adik , walaupun depa buat adik happy , depa tak happykan adik macam abang happykan adik , abang lah orang yang paling adik sayang dalam dunia ni , tanpa abang , adik rasa nak mati , macam adik kata , abang lah segalanya bagi adik , tak ada abang , adik rasa nak mati , adik tak ada semangat tanpa abang , adik tak suka tengok abang rapat dengan perempuan lain , adik tak suka kalau abang ada perempuan lain selain dari adik , ya maybe adik ada cakap adik benci abang tapi hakikatnya , adik sayang abang sesangat , adik tak kisah apa orang nak kata pasal abang , sebab adik tahu semua tu hanya akan buat adik sedih dan marah dekat abang , adik hanya percaya abang ja , adik tak nak abang tinggalkan adik and adik tak nak abang layan adik macam mana abang angkat adik yang dulu layan adik , pada depa , adik ni tiang ja , hrmm dalam dunia ni adik dah tak ada sapa dah , adik ada family adik dengan 5 kwan adik and abang pyan sorang jaa , adik saya abang sesangat , adik taktau la abang sayang adik macam mana adik sayang abang ka tak , adik tak suka kalau adik yang syok sendiri kat abang , hrmm bila adik dengar azizul kata abang ada adik angkat lain , hrmmm adik dah rasa tak larat nak hidup dah , hrmmm adik nak tanya abang but adik takut abang nanti marah ,  hrmmm rasa nak mati ja dengar abang ada adik angkat baru hrmmm :'( entah betul ke tak , harap tak :'/ time kita tak rapat tu adik selalu mimpi abang , selalu menangis pasal abang , hrmm i don't know why sampai teruk macam tu :/ hrmm abang , iloveyousofuckingdamndamnmuch :'/ adik harap adik tak syok sendiri dekat abang :'/ because , i've been wondering , do you still love me like you used to before we had a fight ? because my friends said you do , but i'm not sure , i want to know it by myself is it true ? i don't want to be the only person who's loving you like fuck but you don't even love me like i love you , i'm sorry if i made big mistakes towards you , i'm not a perfect human neither do you , so i'm sorry if i've hurt you so much , but seeing you with other girls really hurt me in the heart , its too much pain for me to watch you being so sweet with other girls , it just makes my heart and myself so weak like i'm dying slowly i just need you so much , if your asking me to move on , its hard , because i've loved you with all of my heart , yes maybe i'm not as perfect as other girls , but i really love you dear , there's nobody who can replace you in my heart your the only person that i really love until my last breath , you've made my life shine like a star in the dark sky , your smile is my spirit , your voice is my favorite music , your happiness is my happiness , when your sad , i'm sad too when your hurt , i'm hurt too , but when you leave me , i'm just nothing , sometimes i wish i could just forget about you in a minute , but forgetting you takes me millions of years , without you , i'm just nothing but like an ugly and abandoned doll , i don't want to be your history , i want to be yours forever your everything to me iloveyousofuckingdamndamnmuch abang pyan zirafah mok mok yang perasan handsome :'D .