I'm So Sorry , I Love You , I Need You , I Miss You :'( + 0 comment(s)

Hi korang , nampak tak gambar atas tu ? Untuk sapa ? Untuk Abang Pyan seorang sahaja :') korang yang tengah baca ni , doakan untuk abang pyan cepat sembuh kay ? Thanks kepada sesiapa yang berdoa untuk dia , bukannya ammy mintak korang simpati dekat dia cuma , ammy tak sanggup tengok dia macam tu , his still the same , ammy rasa nak menangis sampai mati tengok dia macam tu :c Haritu ammy ada buat salah dekat dia , ammy couple dengan Hafiss , kawan dia , tapi ammy tak bagitau kat dia , ammy nak bagitau , tapi kami baru couple haritu ja , takpa la , ammy bagi dia menang :') itsokay la kan , ammy rasa menyesal rasa macam nak pergi break dengan Hafiss tu pun ada seriously , ammy tak sanggup kehilangan dia , ammy harap dia still tak marah dekat ammy :'c memang nampak macam marah bila tengok cara dia layan ammy :( abang I'm sorry seriously :'c ... Adik sanggup buat apa saja demi abang , sampai ke mati adik sanggup buat apa sahaja demi abang .. Mama ammy haritu tanya " pasepa dengan mata hang tu ? Hang menangis ka ? Pasepa ni ? " ammy terkejut , ammy jawab " tadak apa la mama , habuk masuk mata ja , gatal :') ada eyemo tak ? " mama ammy kata " ya ka , bukan pasal orang lain ka ? " ammy geleng jaa :") hrmm , semua benda ammy rahsiakan dari orang , kawan ammy tanya ammy " weh hang okay ka ? mata hang nampak bengkak " ammy jawab " aku okay la , habuk masuk mata :") " depa kata "  ya ka ? Ka pasal abang pyan hang menangis ? Cuba bagitau weh , sampai bila hang nak berahsia dengan kami weh ? " ammy diam jaa .. Hrmm maafkan aku weh , aku takmau hampa risau pasal aku , tu ja sorry weh :'/ ... Tahun ni ammy seriously tadak semangat nak raya , semuanya sebab keadaan abang pyan :( .. Walaupun dia dah beribu kali cakap jangan risau pasal dia , ammy tetap risau rasa nak mati ja tengok dia , ammy tengok video dia , ammy menangis tengok video lagu kehilangan dia buat dengan abang asyraff :'( ya allah , ammy rasa nak mati , setiap kali tengok video dia , mesti ammy menangis , ya allah apa ni ?! Hrmmm , ammy tahu yang abang pyan tu kuat untuk hadapi semua ni :') ammy akan sokong dia 24 jam , dia kata raya ketiga dia nak datang dekat rumah ammy , hrmmm ammy taknak dia paksa diri untuk datang dengan keadaan dia macam tu , hrmm mama ammy , papa , dengan ammy ada nanti nak bagi duit raya kat dia , mama dah asingkan dah untuk dia :') , takpa , nanti lepas raya ammy bagi kat dia , ya allah , tolong lah sembuhkan abang pyan , kesian kat dia , nak beraya pun tak boleh , ammy kesian kalau dia p prangin jalan sorang sorang , nanti dia jatuh sapa nak tolong ? Ya allah risaunya aku :( ya allah , tolong jaga abang pyan :'c ammy tak sanggup kehilangan dia ! Ammy dah anggap dia segalanya bagi ammy , dia lah boyfriend pertama ammy , suami sehidup semati ammy :"( tanpa abang pyan , hidup ammy tak bermakna lagi :( walaupun ammy dah ada boyfriend , tapi ammy tetap utamakan abang pyan :')) dua dua ammy sayang :') dia lah segalanya bagi ammy , ammy harap trial nanti dia boleh buat , lagi lagi spm real punya , ammy harap dia dapat keputusan yang boleh buat mak ayah dia bangga dengan dia walaupun keadaan dia macam tu , ammy tak sanggup tengok dia macam tu ya allah , ammy nak jumpa dia seriously , rasa nak peluk dia and tak lepas terus :( ya allah , izinkan aku jumpa dia lepas raya ni ya allah , aku perlukan dia , aku nak tengok muka dia yang selalu happy walaupun hati dia sedih , ammy nak rawat hati dia , ammy nak jaga dia , hrmm haritu kawan ammy , lelaki , dia nyanyi lagu kehilangan , time time tu jugak ammy teringat abang pyan , then ammy terus menangis , ammy harap ada jugak orang yang akan nyanyi lagu tu kat ammy lagi :') kawan ammy tanya " wey awat hang menangis ni ? hang okay tak ni ? " ammy jawab " ha aku okay , aku cuma teringat somebody :'( " dia jawab " sapa wey ? cerita maii ? mesti abang pyan kan ? " ammy angguk ja , dia kata " sabar kay weh , nanti jumpa la dia tu , dia tak ke mana , dia pun mesti rindu hang jugak , jangan macam ni , aku tak boleh la tengok hang macam ni " ammy abaikan dia , ammy menangis buat taktau , ammy jadi macam patung sampai 5 jam , kesian kat dia , dia kena suap ammy makan , sorry weh aku banyak menyusahkan hang :') btw thanks dulu masa tangan aku patah , hang selalu melawat aku and jaga aku entah aku tak ingat tahun bila :') hrmm dia baik , dia macam abang pyan , tapi abang pyan lagi baik :( dia jaga ammy , care pasal ammy , ammy sayang dia hanya tuhan ja tahu banyak mana dan sebesar mana :") abang , kalau abang tengah baca , adik nak abang tahu , walaupun adik dah ada boyfriend , itu tak bermakna abang tak boleh over control adik , adik suka bila abang macam tu , adik taknak abang berubah , walaupun sikit , abang , cepat cepat la sembuh kayy , kami semua doakan untuk abang cepat sembuh , adik tak boleh tengok abang terus merana macam ni :'( adik nak abang sihat macam dulu , and abang jangan fikir kalau adik ada boyfriend , adik abaikan abang , abang tetap no. 1 walaupun abang macam ni sekarang :') abang dah macam jantung adik dah sekarang , senyuman , gelak tawa abang semua tu adalah semangat bagi adik :") aku sayang hang !